DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

środa, 13 października 2010

Galeria/Gallery

Sama nie moge uwierzyc w to,ze otrzymuje tak wiele zdjec prac, w ktorych wykorzystaliscie moje wzory. Wszystkie bardzo mi sie podobaja i sprawiaja mi wiele radosci.
Dzis zaprezentuje kilka z nich...

Atena wykonala piekne serce...

I can't belive it but I receive a lot of pictures of works based on my charts. I really like your works and they make me happy.
Today I will present several of them...

Atena made so beautiful heart...



Kolejna wspaniala prace wykonala Pascale z Francji...

Next amazing work was made by Pascale from France...


.
.
Chcialabym rowniez pokazac piekna korone Argante...
.
I would like to show you beautiful Argante's crown...




.

...i bardzo delikatne prace Alexls.
.
...and very delicate works of Alexls.







Dziekuje wszystkim za uwage i cieple komentarze...Ania

Thank you for your attention and warm comments...Ania

12 komentarzy:

  1. Thanks so much dear Ania!!!
    Hugs
    Argante
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace przepiękne !!!
    A wzorki już sama wypróbowałam i prezentują się rewelacyjnie !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Argante...thank you. I hope you will visit me again.
    Agnieszko....ciesze,ze i Tobie prace sie podobaja. Przygotowalam i Twoj piekny haft. Wkrotce zamieszcze i jego fotografie na stronie.Dziekuje....swoja obecnoscia bardzo mnie wspierasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście piękne prace. Jeszcze trochę i ja wrócę do krzyżyków. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleją dziewczyny:) No ale jak tu nie szaleć skoro Twoje wzory są takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Aniu, nie ma sie co dziwic ze tyle prac z Twoimi wzorkami powstaje, bo one sa PRZECUDOWNE, dziekuje za nie.
    I ciesze sie ze moge swoja prace tu u Ciebie ogladac ;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu jeszcze raz serdecznie dziekuje za te wspaniale wzorki! Napewno jeszcze nie jeden raz z nich skorzystam:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hallow.You are best,I love your blog and your cross-stitch.

    Hugs from Kajsa

    OdpowiedzUsuń
  9. ach to trafilam do Ciebie, robie Twoje wzorki, dostalam je jednak droga okrezna i bede tu sobie pogladac teraz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. С удовольствием читаю твой блог и приглашаю ко мне за наградой:http://tanya-horosheenastroenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bellissime ed originali queste corone mi piacciono molto. Potrei avere lo schema? Grazie infinite Donatella
    DonatellaZagonara@racine.ra.it

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tu pięknie u Ciebie :)
    Otrzymałam link do Twojej strony od koleżanki, ponieważ jej prace tak mi się spodobały, że postanowiłam i ja spróbować swoich sił w tej materii :) al tu tyle cudowności.
    Serduszko skradło moje serce ;)
    Muszę zrobić stosowne zakupy i do dzieła! :))
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails