DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

wtorek, 5 lipca 2011

Wyszylam jednego ptaszka:)/ I stitched one of the birds:)

Gdy zaprojektowalam ten wzor pomyslalam,ze moglby to byc sympatyczny prezent slubny...

When I designed this pattern I thought that maybe it could be appropriate gift for wedding...









25 komentarzy:

  1. Wzorek jak już pisałam jest świetny , ale Twoje wykonanie , to piórko i kokardka-no po prostu cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędny jest ten ptasior:)
    A dodanie piórka to juz po prostu mistrzostwo!
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny... Zgadzam się z poprzedniczkami, z piórkiem wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje serdecznie...
    Prawde mowiac zdjecia nie wyszly najlepiej, dlatego tym bardziej ciesze sie,ze ptaszek wywarl dobre wrazenie.
    Zycze wszystkim odwiedzajacym doskonalego dnia...Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. but.... this is wonderful......

    Argante

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneczko, hura, hura, jesteś. Ptaszyna super-właśnie zastanawiam się co wyszyć dla młodej pary na 30 lipca-mam więc niewiele czasu. Pozwolisz, że odgapię. Tylko gdzie szukać wzorku???
    Buziole i pojawiaj się proszę częściej
    Mam problem z niektórymi komentarzami więc jako anonimowa występuję
    Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, przepraszam-ależ jestem ślepa-mam ptaszynę. Wystarczyło zjechać troszeczkę w gół.
    Buziole
    Kajka

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ptaszynka, bardzo elegancki dodatek do prezentu

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zobaczyłam ten wzór w poprzednim poście to też pomyślałam, że to dobry motyw na ślubną kartkę czy coś innego. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny;) Te piórka są bardzo pomysłowe;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No zerżnę, zerżnę jak nic:)CUdny jest, wzorek już jest mój:)dziękuję za inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny wzór, podziwiam pomysłowość

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny wzorek, już zapisałam ale to wykonanie to po prostu mistrzostwo, pomysł przedni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest bardzo ładne! Lubię bardzo. And it's perfect for a wedding. Pszapraszam, nie mowię bardzo dobre po polsku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, jak zawsze: pomysłowość, prostota i elegancja. Chociaż nie przepadam za plastikową kanwą, ten ptaszek wyglądałby pięknie również w formie zawieszki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest śliczniuchny, dzięki za wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu,nareszcie jesteś:)))
    Ptaszyny cudne!!!Dziękuję za wzorek:)
    Pozdrawiam gorąco:)))

    Nie znikaj już na tak długo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje za tak wiele milych slow.Juz niemal zapomnialam jak wspaniale byc tutaj z Wami.Z uwagi na wakacje moge czesciej zagladac na blog. Mam nadzieje,ze ten czas sie wydluzy...
    Dziekuje,ze tak licznie mnie odwiedzilyscie...Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. It's a beautiful pattern !! Bravo !

    OdpowiedzUsuń
  20. Sympatyczny?? Jakby któryś z gości mi przyniósł coś takiego tobym oszalała z radości! :) Ale nasi goście weselni nie są tacy pomysłowi :P cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  21. uroczy, tylko brać go w rameczkę i na ścianę z nim...by go wszyscy podziwiali :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz racje - świetny pomysł na ozdobę kartki ślubnej, a ostatnio szukałam czegoś odpowiedniego na ślub, w małym wymiarze. bardzo pomogła mi Lacrima ale wzory które od niej otrzymałam przerosły moje ramy czasowe, a ptaszek jest taki akurat.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails